Måndag 22/9 Malin 22 år

Och eftersom jag ser 22 som något av ett lyckonummer så kan man ju tycka att det skulle bli en lyckad dag för moi. Men icke! Släpade mig upp strax efter sju...kämpade mig till skolan i motvind (nästan hela vägen)och satte mig i hörsal B och väntade...och väntade... och väntade...i en kvart! Sen gav vi upp och gick och fikade istället - det kom helt enkelt ingen föreläsare! Och egentligen var det inte ens jag som fikade! Jag satt bara med som moralisktstöd till kaffedrickarna.

Lite tur kan man väl säga att jag hade ändå, jag åde såg den snygge chaffisen från i sommras och slutade tidigare än beräknat...men jag är inte helt säker på att jag tycker att det väger upp för en utebliven föreläsare!

Mera otur, jag och syrran var och simmade  och när vi simmar klart ville vi sitta i bubbelpolen ett tag - men si där var det upptaget, och när det slutade bubbla så hänge de kvar vid polen precis som att det inte var andra som ville kliva i nästa gång - dålig stil! Vi gav upp och stod lite extra länge i duschen istället (det var ingen kö!).

Och inte har jag fått speciellt mycket läxa gjord otur(??).

Dagens citat: "Sen har väl vattenbufflarna sina sidor, det här med att de dricker sitt eget badvatten det tycker jag är lite motbjudande" (Sally)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0