Men va ...?!

Ingen bra dag!!
För det första och värsta skottdrama på en skola i Finland igen!! Helt sjukt 10 döda! Vart är världen på väg?! Finladn....typ tvärs över lilla havet, man blir ju mörkrädd!

På en personlig nivå har det inte heller varit någon vidare dag trots en rejäl sovmorgon. Klockan ett var det träff stämt i naturhuset för basgrupp 4. Halv två var det tre medlemmar närvarande, inget ont i det då de två som saknades hört av sig och meddelat att de skulle bli sena. Det som inte var speciellt kul var att vi halv två hade vi inte kommit något närmare vårt mål - nämligen att konstruera en enkät som på nåogt sätt kan knytas till lärares professionalitet.

Vid tre någon gång låssnade det och vi var väl klar typ vid kvart i fyra, vi skickade vår enkät till vår handlerdare som skulle godlänna den - men det dög tydligen inte! Så nu är det tillbaka till ritbordet på torsdag, och enkäten ska vara klar på fredag (helst). Börjar känna mig lite stressad.

Efter midagen skulle jag vara lite duktig och läsa lite....och jag kan väl säga som så att betoningen hamnade på lite! Det är nog den sämsta och mest tröglästa boken hittils. Den känns dessuto ganska inaktulell, suck och stön!

Jag gav upp läsningen och for på IKSU, tänkte att jag skulle testa step dance för det ser alltid så kul ut. Och det hade det äkert varit om jag hade hängt med...nu gjorde jag inte det. Jag snurrade åt fel håll, jag glömde/hoppade över steg och var allmämt vilse. Less efter en kvart, men jag kämpade på i 45 minuter till... vi får väl se om jag går någon fler gång. Det är som sagt säkert kul om man vet vad man gör.

Nej nu får det vara nog på eländet, nu går jag och lägger mig - och i morgon blir det nya friska tag.

Dagens citat: " Som vi alla vet, man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!" (Sally)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0