Skolstart!

Ja, då gör jag ett nytt försök. Jag skrev ett inlägg igår men det försvann när jag skulle spara det.

Igår drog alltså vardagen igång igen. Och jag måste ändå säga att det var en lyckad dag! Hamnade i samma klass som både Linda, Josefin och Jenny som jag gick med i våras. Det är även några av grabbarna som gick med oss i våras i den nya klassen - trevligt!
Vi fick även samma lärare som vi hade i början av förra terminen, han är bra! Som om detta inte vore nog så har jag också fåt praktikplats på min gamla gymnasieskola - med min gamla klassföreståndare!! Hur kul som helst! Though det kan nog komma att kännas lite konstigt att inte vara elev åt en gammal lärare.

Har idag skaffat boken som vi har seminarium om på torsdag, den har den otroligt spännande titeln Det sociala livet i skolan. Socialpsykologi för lärare. Låter väl kul!?

Innan jag hugger in på den så tänkte jag försöka lägga ut lite saker på blocket... är man ett datageni så är man!

Kommentarer
Postat av: jenny

ska du vara med britt-marie alltså? du slipper elarna den här gången då :)

2008-09-02 @ 16:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0