The big 2 2

Japp, då var man ett år äldre... firade ju redan i lördags men nu har jag ju faktikst varit 22 i två dagar! Och det känns väl ... som vanligt känner ingen större skillnad.

Tror aldirg att så många har kommit ihåg min födelsedag förr! Till och med Emma kom ju ihåg den! (med lite hjälp av Jenny...eller??=0)
Det tackar jag för!! Ni är för söta!!

Däremot ble det en hel dl fika...både i löradagsoch i måndags...och till och med lite igår så nu blir det hårdträning på iksu...var där igår - kan knappt gå idag!!

Hade tänkt skriva mr men something came up...kanske skriver mer ikväll om jag ids - annars tack så mycket alla!!

Dagens citat: " Men va fan sitter du å säger...kallar du mig för gammal kärring?" (Sally)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0