Håll tummarna allihopa!

Malin ska ut i skidbacken för första gången på närmare tio år...gud va hemst att jag faktistk kan säga så!! Hur gammal är jag egentligen?! Det kan visserligen hända att det abra var sju-åtta år sedan sist men ändå!

Har så smått börjat planera in påsfirande på sjukan... skulle tro att man blir kvar i en vecka om man bryter både armar och ben... eller vad tror ni??

På tal om ålderstecken, har jag nämnt att sist jag, Anna och Ida var ut på Schlagerklubben - åldersgräns 23 - behövde vi itne visa leg!! Nästan så att man får lust att vända i dörren!!

Pappa förklarar precis att han varit närmast varje match han tippat i SM-finalerna i hockey, ändå har han aldrig vunnit, konstigt tycker jag... sist hade han tydligen tippat 1-4 och det blev 4-1 (eller hur det nu var) i mina ögon är det så fel man kan ha men han åberopar tolkningsföreträde och jag bryr mig ju egentligen inte så låt gå för det då!

Nä men hörni kissekatter... som sagt håll tummarna i helgen!

Dagens citat: "Tyngden på dalskidan älskling!"  Eller hur Linda! (behöver jag ens säga vart det kommer ifårn?? Sällskapsresan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0