Jag kan bara inte tro det 2!

Nu är jag ledig igen! Och jag som bara har jobbat fem dagar sen sist! Och fint väder är det också lovat!

Fullspäckat schema imorrn, match klockan 15, lagfest direkt efter och oik-fest direkt efter det... men vad gör det när man är LEDIG!!!

Började inte förän klockan fyra i eftermiddags och ni kan aldirg gissa vad som låg på "min" diskbänk när jag kom dit... en sigel - med skal och allt! Hade kommit med någon fruktlåda och mina kollegor trodde att det bara var ett ska men si icke, det var en livs levande snigel (lägg märke till imperfektformen). Har inte sett en sån sen Borås i början av sommaren och innan det vet jag inte om jag någonsin sett en!

Dagens citat: "Va få ja fö kukan?!" (Dag-Otto)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0