Jag kan bara inte tro det!

Jag var ledig i söndags OCH det var fint väder! Jag menar what more can you ask for? Jo det ska jag tala om för dig, lite bad i havet och ett gäng med trevliga människor men sen är allt perfekt!



Byskes bästa badbrudar!



Det fanns några badbpys också (OBS! Viktigt att notera sammansättningen det ska inte vara bad boys)

Det hände flera spännande saker under helgen:

* Jenny, Anna. Simon och Joel träffade kustbevakningen
* Fegge föll ur badtunnan
*Cissi hittade ett lik :


Ja det syns kanske inte så tydligt men hon håller i ett fisklik - uäh!

* Och Anna ja hon hittade en treklöver!
* En skattjakt pågick också:


tyvärr hittade de varken skeden eller burken med potatissallad som föll i... var det i fjol?

Hmm, låt mig tänka hände det något mer spännande... jo  just det
 
*Jag och Jenny tog en långprommenad på bryggan, eftersom bryggan bara är några m2 stor så blev det mer en runda skulle man kunna säga
* det spelades också en hel del beerpong om det nu är någon som vet vad det är.

Tack alla för en toppenbra ledig dag!!

Dagens citat:  " - Hoppas att det är en treklöver!"
                            - Ja, fast det är ju en fyrklöver man vill ha.
                            - Åh, det är en treklöver!"
                            - Ja, fast det är ju en fyrklöver man vill ha!" 

                            Dialogen utspelar sig mellan mig och Anna (- s tår) och jag nämner inga namn men den mindre inteligenta delan är inte min... så då kan ni väl gissa vem som sa vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0