Shoppinglycka i Piteå!

Oj det var visst länge sedan jag skrev.... har haft fullt upp! Jobbat och så, ni vet.

I lördags var jag ju en sväng till Storuman också, och fy tusan vilken lång sväng det var!! VI höll ju aldrig på att komma fram/hem. Till råga på elämdet så förlorade vi matchen som vi åkt dit för att spela, och som om inte det vore nog så var Storuman inte direkt ett oslagbart lag! (Nicely put)

Så fort vi landade i Byske var det dags för brännbollsmatch, gammlen mot ungdomen, familjerna Lundmark, Hedenström, Enkvist och Larsson - men där vann vi i alla fall! (Om någon skulle vara oförskämd nog att undra vilket lag jag tillhörde så kan jag meddela att det var vi ungdommar som vann)

Nu skulle det ju egentligen ha varit slut på sommarjobbet men flickorna på Konsum ville visst vara lediga till helgen också så jag ska jobba torsdag-söndag som kommer men först är jag ledig i tre hela dagar!!!

Jag och Anna var en sväng till Piteå idag för att shoppa och hälsa på morfar, vi försökte få med Tommy också men halv elva var tydligen för tidigt så det blev bara vi tjejer. Jag hade i alla fall god shopping lycka.

Dagens inköpslista:
* en jacka (typ höst/vår/vinter)
* två långärmade tröjor
* två linnen
* ett par jeanstights

Imorgon står det bara träning på schemat, så det blir lugna gatan - skönt!

Dagens citat: "Read them and weep... and then he did" (Friends) Bara för att det är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0