Malin the...

whiner! Herre Gud, det måste vara åldern som gör mig så bölig! Jag kollade på Biggest Loser och grinade som eTT litet barn när de fick träffa sina anhöriga! Och det är inte första gången, sist var det när deltagarna fick se videosnuttar med deras anhöriga. Den gången skyllde jag på att jag precis varit ute och sprunigt och alltså var helt slut, men vad ska jag skylla på idag? Det måste bli åldern.

Jag ska jobba på att få fram Malin the bitch för hon är mycket mer användbar. Jag vet bara inte riktigt hur jag ska bära mig åt.

Snart kan man väl inte kolla på Sunes jul utan att fälla en tår! Vi såg några avsnitt igår och det är ju bara att konstatera - det finns ingen julkalender som slår Sune!

Dagens citat: "Ni skulle va tysta bad jag vänligt om!" (Rudolf)

P.S Tack Frida för att du upptäckte mitt något pinsamma misstag D.S

Kommentarer
Postat av: Frida the one and only

"..och grinade som EN litet barn.." Du tyckte att det blev rätt eller?;)

2009-12-03 @ 22:14:59
URL: http://stepinside.blogg.se/
Postat av: Frida the one and only

Du är välkommen!;)

2009-12-06 @ 17:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0