Nu är det krig!

Utkämpade ett litet krig med Anna efter middagen. Det var dags att städa min garderob. För er som inte vet det kan jag tala om att Anna equals en elak man som kom från Österrike och hade mustasch när det kommer till att kasta kläder. Jag är väl inte riktigt lagt åt samma håll så det blir ofta osämja när det ska städas.

Idag slutade det oavgjort, jag behöll ungefär hälften av det som Anna ville slänga. Och jag kom undan med håret på sniskan och ett ömt (inte riktigt stukat) lillfinger så jag är rätt nöjd.

Tittar just nu på ett riktigt rolig program - Dance your as off. Rakommenderas.

Dagens citat: "Ja, världens bästa pappa fixa snö!" (Håkan-bråkan" Jag glömde ju detta underbara citat från Sunes jul och  just idag när den lilla snö som kommit regnat bort så passar det ju väldigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0