Vänner!

Jag älskar Vänner (vänner med litet v också förstås!). Källens avsnitt var ett av de absolut bästa. Och det var tur det för jag har haft en tung dag! Hade sjukt ont i armen i natt så jag sov inge vidare. Sen kände jag mig också hängig på förmiddagen så till lunch blev det ipren och spagetti och köttfärsås - och sen hopp isäng igen. Power nap på en dryg timma och sen upp och fortsätta med den inte så jätteintressanta boken som jag håller på med. Boken som förhoppningsvis funkar som vetenskaplig förankring för min B-uppsatts. Jag har egentligen ett väldigt roligt ämne, Harry Potter och de vises sten i skolan, det är det där vetenskapliga som jag inte gillar. Jag är väl ingen galen vetenskapsman heller!

Dagens citat är alla hämtade från dagens Vänneravsnitt:

- I'm gonna go out om a limb and say 'No divorces in 99!'
- But your divorce isn't even final yet.
- Just the one divorce in 99!                                       (Ross & Rachel)


- Somebody comment on the pants!                            (Chandler)


- Listen I'm in Elisabeth's bathroom.
- Nice!
- No I got really hot in my leather pants so I took them off, but they must have shrunk from the sweat or something, or, or my legs expanded from the heat. But I can't get them back on Joey I can't!
- Huh, that is quite a situation. Do you see any lika pouder?
- Pouder, yeah, yeah I have pouder.
- Good, good. Okay sprinkle some of that on your legs it'll absorb some of the moisture and then you can get your pants back on.
- Yeah hold on.
- They're not coming on man!                                     (Ross & Joey)



- I'm gonna go to the airport. I figure if I hang around there long enough someones bound to leave one of those planes unattended.                                                    (Phoebe)

Som sagt ett väldigt bra avsnitt.


Over and out


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller med, ett av de bästa avsnitten!! Hyseriskt roligt faktiskt!

2009-12-09 @ 17:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0