... borde definitivt ha stannat i sängen!

Eländet fortsätter! Jag brände mig på ugnen - ont som tusan! Och en brännblåsa håller som bäst på att växa till! AJ!

Och sen glmde jag ju nämna att jag träffade en gammal bekant igår. Om jag säger

* - Är det någon som vill ha några chips? (i det här fallet gällde det tacochips, som för dagen var en bristvara)
   - Ja, tack!
* - Jag skulle vija krossa din lilla hand!
* - Ha-jya!
* - Somewhere in the middle

vet ni då vem jag pratar om?? Hoppas det för jag vill inte nämna henne vid namn. Men jag gjorde i alla fall misstaget att nicka en hälsning åt henne och då var det slut på friden! Hon kom fram och började prata, för hon såg ju att jag nickade åt henne - big mistake, huge!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahahahahaha....jag vet :)

2009-02-21 @ 20:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0