Deltävling nummer 3

Jag måste nog ändå börja med att bocka och buga för Helena Johnsson och Anders Södergren, ett brons och ett silver idag! Inte illa!

Nej, inte heller denna gång gick det speciellt bra med mina förhandstips! Ett rätt fick jag ju i att Molly Sandén gick till Globen, och ett halv tycker jag att jag borde få för att BWO gick till andra chansen. Men det var också allt!

Men gårdagens tävling var då alldeles säkert det svagaste starfältet i år! Det liknade mer ett första startfält, de bruka vara lite svagare, men inte i år! (observera att detta är min egen amatöranalys!)

Jag har faktiskt varit rätt duktig i dag och läst en hel bok! På tal om språk, visserligen var den bara typ 65 sidor lång men ändå! Och sen har jag också börjat på en annan bok Svenska meningar, och den är väl säkert intressant men jag sitter bara och stör mig på att det är folk som har antecknat i boken! Det är dålig stil att klottra i böcker som man inte äger! Och med färgpenna dessutom! Jag menar herre gud visst går vi på universitet och inte på lågstadiet! På ett ställe hade någon tillexempel antecknat "barn är olika", måste ju vara en dum person som antecknat det - det kan ju inte komma som en sensationell nyhet direkt!

(Går-) Dagens lögn: "är alltid redo och inte ett dugg morgontrött" det var Tommys svar på frågan om han kommit upp i tid till den fotbollscup som han skulle iväg på. Yeah right!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0