I wish I could... but I don't won't to!

Jag borde verkligen plugga...jag har nämligen tenta i morrn...men jag vet liksom inte vad mer jag ska läsa på! Jag har väl berättat om de dumma frågorna som någon grupp har skrivit?! Och jag kan ju bara inte tänka mig att någon av de allra värsta skulle komma på tentan men om de gör de så har jag i alla fall förberett ett svar: "I won't dignify that question with an answer!", eller ja jag har väl lånad det av Mark Darcy i På spaning med Bridget Jones. Vad tror ni, det borde väl ge ett godkänt eller?!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det borde ju ge godkänt, kan inte tänka mig annat. Om det inte gör det får du be dom hitta på ett bättre svar.

2009-02-17 @ 16:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0