Kitty!

Hej!
Jo du Louise, de där bilderna är äkta! Och det har hänt, v var typ hur bra som helst!...inte för att jag vill skryta men det var vi faktiskt!

Och Issa, veto?  Tror inte det!! För det första är både jag och Anna äldre än dig... och som vi alla vet äldst går först..visst! Och för det andra så har både jag och Anna läst på universitet så vi är liiite smartare än dig och vi vet att det en reunion skulle vara det bästa för oss alla! Så det så! Vi har redan två fans som väntar på att detta ska hända, Emma och Louise!

Men det inlägget egentligen skulle handla om idag är allas vår Kitty. Drew, ni vet som löser mysterier på löpande band. Om det är något jag kan så är det Kitty! Eller i alla fall så kunde jag det förr, men jag har inte tappat greppet så totalt att jag tycker det är okej att de nu mera skrivs i jag-form!! Skandal!! Och hon har en mobilteleon, det kanske inte är så konstigt men det hade hon i alla fall inte på min tid. Och som om det inte vore nog så har Bess helt plötsligt en snickarutbildning och är duktig på att skruva i bilar och sänt - och det kunde hon då rakt inte förr!! Om det hade var någon som skulle kunna det  var det väl ändå George!

Får vilken klåpare som helst skriva de där böckerna nu för tiden? En sista grej som jag stö mig på är att de har tagit bort och:et i titeln, nu heter de bara tillexempel Kitty Stulna smaragder, skulle det skada att ha ett och där eller??

Nu undrar ni kanske hur jag kan veta allt det här och då kan jag tala om att jag precis har läst ett kapitel i Kitty Stulna Smaragder. Och jag är upprörd! Visserligen förstår jag ju att framsidorna förändras, för jag har ju sett ett par "generationer" men nu måste jag säga att hon ser lite plastig ut, det är väl datagjort kan jag tro.

                                                      
Så här såg de ut på min tid, med            Så här såg de ut på mammas        Och så här ser de ut idag, lite svårt att se
eller utan röd rand.                                     tid, jag har ärvt ett antal bla               det plastiga på den här bilden, men take my
(Böckerna ovan var för övrigt de              boken ovan.                                          word for it. Det är alltså den här boken jag
två Kittyböcker som jag fick)                                                                                    håller på att läsa.

Dagens citat: "Time goes by but we stand still..." Spice Girls Time goes by,  när jag nu ändå är nostalgisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0