Kort om en lång dag!

Hade inga lektioner idag men tvingades ändå upp...inte i ottan men tidigare än jag skulle ha föredragit, för att Anna skulle ha sammanträde här...hon, Ida och Marie håller på med något grupparbete.

Följdaktligen har jag spenderat större delen av dagen i vardagsrummet med Prins Caspian (en del i Narniaserien för dig som inte visste det).

Hann med en sväng på IKSU också men det var typ allt...ja vi misslyckades med middagen igen, it's been a lot of thet lately!

Dagens citat: "Jag blir då lessen i magen!" Anna som svar på mitt "jag blir lessen i ögat" om den misslyckade middagen.


SUPERGRATTIS till ISSA och KRISTOFFER (hoppas att jag stavade rätt) som har förlovat sig!! Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Louise

Med tanke på att middagarna på Älvans Väg nuförtiden verkar vara... eh... intressanta... Vill ni komma till oss och äta kanske? Säg söndag?



Såå roligt för Isabell och Kristoffer! =) Blir det bröllop snart måntro!? =)

2009-02-12 @ 09:04:25
Postat av: Isabell

Tusen tack :) Bröllop? Ja. Snart? Nej :p

Inte riktigt rätt, Christoffer med Ch ska det vara om man ska vara petnoga :)

2009-02-12 @ 20:22:56
URL: http://lifeasbell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0