Tenta - check!

Japp, så var den då avklarad. Svårt att säga hur det gick men jag har svårt att tro att jag inte skulle får godkänt, ärligt talat så har jag svårt att tro att någon skulle få underkänt, det var liksom inte den typ av frågor som man missar på. Det var lite "vad-tycker du" karaktär på frågorna.

Jag slapp i alla fall använda mig av det inövade "I won't dignify that question with an answer" så det var ju skönt!

Blev lite sur igår när jag bläddrade i Akademiebokhanelns reakatalog och såg att "Svenska skrivregler" skulle kommar på rea för 99 kr, när jag själv köpte den för dryt 200 för ett par veckor sedan!! Surt sa räven (Malin)!!

Jag lider av abstinensbesvär, jag är en tvoholic utan serier att titta på! Förra veckan var det sista Prison Break för säsongen, så nu är det typ bara Criminal Minds kvar! Ja och så brukar jag se på Bones på söndagar, men det är mest i brist på bättre! Men igår började det en ny serie, The Mentalist, som verkar ganska lovande! Jag håller tummarna för att det håller i sig!! För jag är lite desperat!

Dagens citat: "O så söta och goda dom e !" Dag-Otto i en fars av Stefan och Krister, kommer inte ihåg vilken. Och det handlar om den omtalade vaniljkesselan, ja det är ju inte jag som har tjatat om den i flera dagar det är ju Anna och ikväll smäller det! Blåbärspannkaka med vaniljkessela.

Kommentarer
Postat av: Louise

Svenska skrivregler står i Billy. Så den hade du kunnat få låna...



Dagens tips: "jeans have no give"!



Ses i em! =)

2009-02-19 @ 07:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0