The Supremes!

Igår såg jag en film som var så rolig att jag skrattade så att jag grät, jag vet inte riktigt vad den hette men kanske något i stil med "Släkten är värst",  "Familjen Lundmarks vilda äventyr" eller "En fuskares bekännelser", det var alltså en film från diverse släktsammankomster!

Den innehöll både en hel del kriminellt fula outfits och bevis på att det inte alltid går helt rätt till när Lundmarkssläkten leker...eller förlåt tävlar - allt är ju en tävling!

Jag syntes som doa till isabell (pinsamt) och fanclub till min far (ännu mera pinsamt).
Tyvärr kom min favoritroll lite i skymundan för den var filmad vid ett annat tilfälle än resten av materialet, så för att väga upp det har jag letat fram fotografier från mig iklädd sagda favoritroll som jag scannat in och nu kommer att visa för er....håll i hatten!




Japp that's me! Transformed and ready to Rocka röven av dem! Men jag var ju inte själv om att vinna småstjärnorna i Fällfors vid typ 10 års ålder min vapendragare...



Anna och...



Isabell var också med!

Här en bild från vårt sista framträdande, hedersgäster på någon tillställning i Finnträsk



The Supremes! Stop in the name of love before you break my heart!
Tyvärr var det inte detta tillfälle som fanns med på filmen igår utan det var ett annat, vi var väl inte riktigt lika oigenkänneliga vid det tillfälle som filmats, då såg vi ut ungefär så här:

Tvärr hittade jag ingen bild på hela gruppen utan peruker.

Vad tror du Issa favorit i repris det året vi fixar släktträffen??? Egentligen spelar det ingen roll vad du säger för jag och anna har redan röstat, och som vi brukar säga We voted and you lost!

Eftersom vårt framträdande kom i skymundan så måste jag nog erkänna att filmens höjdpunkt var bilderna från den otroligt avancerade leken Irländsk julafton! Oh my God!

Förresten Louise om du vill träna bondska någon gång så är det bara att låna den här filmen!

Dagens citat: "Förstå hon int bonscka, jer'on int scvensck?!" Farmor

Kommentarer
Postat av: Emma

Så otroligt snyggt!! Skulle inte tacka nej till att se dessa primadonnor uppträda;)

2009-02-07 @ 18:53:21
Postat av: Isabell

Oh my holy fucking god... Vart har du grävt upp dom bilderna?! Jag skrattar så jag nästan kissar på mig, det borde vara olagligt att publicera såna bilder! Men bra var vi! :D



Vad är det för film förresten? Den måste jag få se! Måste!

2009-02-08 @ 03:08:09
Postat av: Louise

OMG! Vilka bilder! Herregud! Har detta verkligen hänt!? Hahaha!



Jag håller med Emma också, jag skulle jättegärna se er uppträda så jag hoppas på en reunion!



Och med den publik som ett nytt uppträdande skulle skapa skulle jag också lyckas träna upp bondskan. Så ifall ni vill att jag ska lära mig bondska så vet ni hur ni ska göra. Så det så!

2009-02-09 @ 16:31:50
Postat av: Anna

jag tror inte ni förstår hur stora vi var!!Vi vann små stjärnorna i Fällfors (typ 20 deltagare) sen blev vi speciellt ombedda att uppträda på nån bya fest i Finnträsk!..we were quite a hit!

2009-02-09 @ 18:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0