Handbolls VM

Chip!
Så var det igång, detta fruktade och efterlängtade! Sverige fick en mjukstart mot Kuba, vann med 41-14, ganska komfortabelt även för mig här hemma i soffan.

Som sagt så städade jag garderoben igår och Anna stal en tröja av mig! Inte för att hon ville ha den utan för att hon tyckte att jag skulle slänga bort den - är det snälle - a clue NO!

Nu laddar vi om med schlagerklubben för i morrn möter vi Sydkorea och det bli tuffare än Kuba, ja allt hade väl egentligen varit tuffare än Kuba men jag menar knepigt på riktigt!

Dagens citat: "Skrattar du åt mig?!" Jag tycker nästan lite synd om Kubas spelare, lite pinsamt för dem!

P.S Bra tävling av Anja Persson idag, trea i supercomben! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0