I've still got it!

Chip!
I've still got it! Förmågan att handla på rean!! Jag var lite orolig efter förra veckan då jag gick på stan och kom hem med ett par skor för 800 som inte var på rea, visserligen köpte jag en tunika  och en bolero på rean men det gick liksom inte så där lätt som det brukar. Men igår var jag och Anna var på stan och då lossnade det! Jag köpte en kofta och en tränings t-shirt på stadium för 200, en bolero på H&M för 50 kr och ett par ljuslykor på iniska för 25 kronor - inte styck utan sammanlgat!

Trots det var jag lite besviken igår eftersom jag sett en kofta på stadium som jag jättegärna velat ha jättelänge men den fanns bara i storlek 40 och uppåt, så i dag lurade (kan också läsas tvingade) jag med Anna ut på Ersboda där det också finns ett stadium. Där hittade Anna koftan i storlek 38, fortfarande lite stor men nu var den dessutom på halva reapriset så den var ju nästan gratis (75 kr), dessuom hittade jag ett par skor för 25 kr, ka-ching!

Jag har inte bara förstört pengar idag, jag har varit lite duktig också, städat bort julen och städat ur garderoben. TIPS : Städa aldrig ur garderoben med Anna i närheten, hon tvingar en att slänga bort fullt dugliga klädesplagg!

Sen har jag också fixat in alla mina kort i album. När jag äntligen hade fått in alla insåg jag att jag missat ett upplag i början så dä var det bara att sätta igång och flytta kort - suck! Men nu är det gjort!

Dagens citat: "Håll käft jävla reabarn" Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna

You'll never miss what I took!

2009-01-17 @ 00:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0