Nu är glada julen slut...

japp och i morrn bär det av söder ut igen. Känner mig väl inte superpepp på en ny termin, det kan jag inte påstå...men lite ser jag ändå fram emot att börja svenskan...det blir nog kul...hoppas jag! (märkte ni vilken utmärkt grammatik det var i den meningen?!)

Annars är det väl på malinfronten intet nytt, har inte gjort så mycket de senaste dagarna, om man inte räknar med att jag har maskat och förhalat i sinne för att slippa skriva en totalt meningslös uppgift, men annars så har det varit lungt.

Idag tog jag faktiskt tag i sagda uppgift och skrev tre sidor! Inte illa pnikat om jag får säga det själv!

Dagens ciat: "I wish I could but I don't want to" (Pheobe Vänner) För ibland vill man helt enkelt inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0