Självstudier...hmm

Jag är inge vidare på det här med självstudier, det gick så himla tungt att stiga upp imorse...oops så jag klev inte upp frrän vid halv tio, och sen är man ju liskom på efterkälken hela dagen. 

Förutom allt som skulle läsas stod även städning på programmet, städningen stod på programmet redan före helgen så ni förstår att situationen var krisartad, och som om inte det var nog hade jag tänkt hinna en sväng på IKSU också men det vart inte av, däremot spragn jag långa jannerundan så helt oduglig var jag ändå inte.

Och efter handbolls matchen (26-27 till Sverige efter ett onööödigt spännande slut, mådde du inte riktigt bra Källman?? Ring mig i så fall så tar jag hand om dig!) fick jag upp ångan och tvärstädade toan så nu är det jobbigast i alla fall gjort. Läsningen ligger jag lite efter med men jag hoppas att jag kan ta igen det i morgon då det är dags för mer självstudier.

Dagens citat: "Tiden går, hela tiden Mattias Nilsson, och det är ju så sant som det är sagt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0