You'll be the death of me!

Chip!
Igår höll jag på att dö igen - av adrenalin förgiftning! Gud vad det var sport på tv igår då, alpint, skidskytte och värst av allt handboll! Men det gick bra igår, Anja vann, ACO och Helena Johnsson blev båda topp tio, Carl-Johan Bergman fyra, Mattias Harign sju - tangerat personbästa och hanbollslaget vann - tack och lov. De vann trots att de hade 16 utvisningsminuter i första halvlek, lagkapten Andersson blev utvisad efter tre, varav två mycket märkliga, utvisningar, Doder var magsjuk och han ersättare Lukas skadade sig. Mycket dåliga domare i gårdagens match, jag har nog med mina nerver utan att man ska bhöva sitta och starkt ogilla dommaren också!

Gårdagens citat: " Nu ska vi bara ha den här jävla skiten!" Staffan Olsson under en time-out, jag och Anna har analyserat lite och kommit fram till att Staffan Olsson är "peppet" och Ola Lindgran är "lugnet" i det svenska landslaget.

Dagens citat: "Honey, honey how you thrill me aha, honey, honey, honey, honey  nearly kill me aha..." (ABBA Honey, Honey)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0