bara tre dagar kvar!!!

Japp mitt herrskap, nu har jag gjort mer än hälften, och det är bara tre dagar kvar tills jag är ledig! Och inte nog med det, det är dessutom bara tre dagar kvar tills det blir partyparty i Cissis stuga - så det är väl lite dubbel nedräkning kan man säga.

Jag och Anna tog en sväng ner på campingen för att dels köpa glass och dels hälsa på kusin Maria med familj som står där nere med sin husvagn, kul för dem men själv är jag nog rätt nöjd att jag slipper alla ungar och annan kreatur som färdas där nere! Men det var ju trevligt att träffa lite släkt i alla fall.

Dagens citat: "Får ni köra bil?" viskades av Kajsa ca fem år till mig och Anna, lite som så att ingen skulle höra vad hion frågade i fall svart på frågan skulle bli "nej", men nu blev det ju inte det för man håll ju å va gammal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0