Hjältedåd!

Eller ja nästan i alla fall. För min enda lediga dag den här veckan (alltså idag) har jag spenderat på Ferex där jag agerat städtant. Och för att inte svära så fy tusan så fruktansvärt skitigt! Hur kan man andas in allt det där dammet vecka ut och vecka in utan att drabbas av någon form av lungsjukdom? Det var det vidrigaste!

Dagens applåd till Linnea som var där både igår och idag.... och till er som borde ha varit där men inte var det SKÄMMES! (Ett förtydligande: det finns givetvis också giltiga anledningar till att inte vara där)

Ny arbetsvecka imorgon, alla dagar utom torsdag och en mycket dryg helg med två kvällar. Men på onsdag mina damer och herrar smäller det! Då börjar Harry Potter and the Half Blood Prince och då ska jag på bio! Bara ett halvår efter utsatt premiärdatum!

Dagens citat: "Den som väntar på något gott..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0