Man kan inte alltid lyckas!

Nej ... eh vad ska vi kalla det en lite miss kanske, om man vill vara snäll kan man i alla fall kalla den för liten. Idag har det ju som ni kanske vet varit Harry Potter-premiär och tanken var ju att jag, Anna, Tommy och Frida skulle dit. Eller det var väl mer än en tanke, vi var där  - på bion alltså. Men sen när vi började leta efter salong 9 som det stod på våra biljetter så visade det sig att det bara fanns 7 salonger (eller om det var 6 minns inte riktigt), nej då visade det sig att vi köpt biljetter till en föreställning i Umeå! Jaha! Så jag gick till tjejen (märk väl nte tanten!)i kassan och förklarade mitt lilla problem. Hon löste det så gott hon kunde och jag måste ändå säga att jag tycker att det löste sig rät bra. Visserlgen får vi inte se filmen förrän imorrn ochvi får inte sitta tillsammans, men vi slipper betala för biljetterna i Umeå - som dessutom var 10 kronor bdyrare än i Skellefteå så vi till och med tjänade 40 kronor (och då väljer jag att inte räkna med bensinpengar eftersom det är mor och far som tankar bilen).

Så imorgon gott folk DÅ smäller det! DÅ ska vi se Harry Potter and the half blood prince, jag har redan biljetterna i min ägo så om jag nu bara kommer ihåg dem imorron så är det lungt.

Dagens citat: "Honestly, you forget one tiny detail and everybody treats you like an idiot!" (Bridget Jones, Edge of Reason) (Bridgets pappa spelas förresten av samme skådespelare som spelar Professor Slughorn!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0