one down 8 to go

nu är det bara åtta dagar kvar innan jag är ledig nästa gång! yippie!

värmen verkar ha lämnat oss, hoppas att den snart kommer tillbaka - inte för att jag personligen skulle hinna njuta av den nu, what with my working every single day, men det är ju ändå trevligt med värme! Folk är på bättre humör om det är fint väder.

Hela familjen drack slush (eller hur det då stavas) igår, och då menar jag inte sån som man köper på kiosker utan jag menar den alkoholbaserade varianten. Och jisses de snurrade till direkt för vissa (jag nämner inga namn man hon är äldre än 25) och det liksom smittade av sig så snart satt hela familjen på altanen och gapskrattade åt någotnting som jag inte ens minns vad det var, tror att det började med en tåvalk - men jag är inte riktigt säker. Man skulle kunna kalla det för kollektiv damp. Känns också som att jag måste tillägga att vi bara drack en slush var.

Bokade biljetter till Harry Potter premiären igår, jag, Anna, Tommy och Frida - looking forward to that!
Dagens citat: "How thick could you get?!" (Ron Harry Potter and the Chamber of secrets)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0