Regn och rusk!

Idag har det inte varit kanonväder! Det har regnat mer eller mindre konstant från klockan nio i morse. Anledningen till att jag vet när regnet började i morse är att jag cyklade till jobbet strax före halv nio och då regnade det inte. Tråkigt för de stackare som står på markanden här i Byske.

Regnet medför också en viss hetta inomhus eftersom vi inte kan ha öppet fönsterna när det regnar, så jag skulle gissa att temperaturen i mitt rum (där jag currently befinner mig) är 25 grader om man då också lägger till att det är röten så kommer man upp i tropisk hetta med tillhörande kladdighet - usch!

Dagens citat: "STACKARS MIG!" (jag, och jag menar det verkligen! men on the bright side är det bara en vecka kvar tills jag är ledig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0