The beach

Japp nu har jag badat för första gången i år - i havet alltså. Och med bada menar jag inte ett übersnabbt dopp, utan typ 15-20 minuters plask och lek i vågorna. Det var väl inte så där jättevarmt men vågorna var stora så vi höll värmen genom att kasta oss av och an i dem.

Jag och Anna tog lite kort nere på stranden igår kväll, och vi kan väl konstatera att jag är bättre bakom kameran än framför, men man gör så gott men kan och efter ca 50 försök så borde ju någon bild bli okej åtminstone.




Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker itne att du ska skryta om dina fotografkunskaper heller. Om modellen ser sur ut på alla bilder kanske man ska säga till!

2009-07-05 @ 14:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0