two down eight to go

Jag är helt slut, har varit fullt ös medvetslös på Konsum idag, och det är åtta dagar kvar tills jag är ledig nästa gång! DJUP SUCK!!

Dessutom är fruktkylen överfull och det är väl lite mitt fel kan man säga eftersom det är jag som beställer frukten.

Men efter denna intensiva tiodagars period börjar jag i alla fall kunna se ljuset i tunnelns (sommarens) slut (... om man nu kan se bågot ljut i slutet av sommaren då det faktiskt blir mörkare...)

Till råga på eländet så har jag hosta... så då och då måste jag gå ut på lagret och tokhosta en stund - väldigt opraktiskt! Och tidskrävande.... tid ´som det är så kärvt om som det är.

Igår träffade jag släktens senaste tillskott (som ve och fasa redan är ett år) för första gången, lille Axel (viktigt med det stora A:et, annars blir det knepigt)

Dagens citat: "Håll igång!" (Jojje Jönsson i någon fars) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0