Vem behöver sömn anyway?

Nej skit i det, vi kör 24/7 hela veckan det blir fin fina resultat både på jobbet och hemma!

(Kan ju tillägga att jag är ironisk, ifall att alla inte skulle förstå det - Tommy tillexempel. I söndags när Anna steg upp och skulle fara till jobbet vid sju någonting så hade han fortfarande inte gått och lagt sig! Men jag säger ingenting så har jag ingenting sagt)

Fullt ös den här veckan alltså, jobbat måndag, tisdag, kommer att jobba i morrn med och nästan dirket efter jobbet bär det av till stan för Harry Potter-premiär!, sen är jag faktiskt hör och häpna ledig på torsdag, jobb fredag, lördag, söndag. Och som det ser ut blir det party torsdag, fredag - men som sagt vem behöver sömn?!

Fint väder har det i alla fall varit idag, och jag slutade ju redan klockan tre så jag har ju hunnit njuta av det.Det blev ingen springning idag.... och det lär ju inte bli någon imorrn heller men på torsdag! Om det inte regnar jättemycket.

Nej hörni nu är det dags för lite allsång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0