Det blev succé!

Vi sa så himla bra! Kicked some as, som de skulle ha sagt på andra sidan pölen! Jag tror vi satte alla repilker! Och publiken skrattade på rätt ställen, så jag skulle nog vilja påstå att vi lyckades!

Typ alla små grejer som vi planterat ut och tänkt på när vi skrev (typ upprepningar och sånt) kom upp när publiken fick ge
respons.

Alla grupper var riktigt duktiga... kanske inte riktigt lika bra som vi men ändå... riktigt bra! Kanske är jag lite partisk, men bara lite!

(Nej man va kul nu kom posten, med kort!!)

Här är mina repiker:
- Yo, yo everybody, what's up? Yo sis. Du farsan nu ska du få se, jag har en ny idé. Den är så jäkla bra, så himla cool. Kolla, det är en ficklampa som lyser i mörkret... eller som de säger på andra sidan pölen a glow-in-the-dark-flashlight.

- Det är en bra idé, jamen släck då! Släck så ska vi testa!
- Ah, men va fan... åh nu, kolla nu funkar den!

- Men du morsan om du ändå gillar att offra dig så skulle jag behöva lite cash till min senaste uppfinning.

- Satan, så dålig stämning det vart nu då, jag gittar. Rock on!

Ja det kanske inte är så kul med bara mina repliker, men jag ids inte skriva ner allas!

Dagens citat: "Tänk här har ja gått å vart nervös för å göra bort mig åsså blev de succé vet du" (Björn Gustafsson , mellankaten i melodifestivalen)


Kommentarer
Postat av: Elin Egnor

Ni va verkligen kung, alla dramer var iofs kung :D Så fruktansvärt bra karaktärer och snacka om att ni anammat dem ;D

2009-06-04 @ 13:07:42
Postat av: Anna

Jag vill gärna ha lite credd för en av replikerna!..Sen tycker jag fortfarande ni skulle ha kört på Yo what up bitches and ho's!

2009-06-04 @ 15:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0