Hemtenta check!... eller en demonlama vars?!

Chip chillivipp!

Japp, det är sant, jag är klar med hemtentan, gjorde de sista finjusteringarna igår.

Nöjd?
Nja på ett sätt är jag förståss nöjd över att vara klar, men speciellt bra är det inte... håller tummarna för att jag slipper kompletering! Fråga nummer 2 är riktigt kass, känns lite som en demonlama... väldigt ovanlig och aningens krystad.

Nästa moment är då alltså lyrik...låter kul! (Var det ironi i din röst?! Eh ... ja!) Examinationen går ut på att läsa upp sina egenhändigt skrivna dikter!! Panik!! Men å andra sidan är ju ordflum en av mina starkare grenar i livets sjukamp, så vem vet jag kanske gör succé! Ni kan väl hålla en tumme för det i alla fall.

Och efter lyriken kommer....trumvirvel...drrrrrrrrr... drama! Och är inte jag en stjärnskådis så säg! Nej det här blir verkligen en kul vår. (För mina klasskamrater i alla fall!)



Dagens citat: "Bring it on!" (Kusko The emepror's new groove)    

Kommentarer
Postat av: L

Så länge man inte påstått att det är inavel i Saltsjöbaden ska man vara jättenöjd med sina inlämningsuppgifter. Så det så! Ångest här, nej då, inte alls! Argh!

2009-03-26 @ 11:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0