I natt jag drömde något som jag aldrig drömt förut...

Här ska ni få höra, jag drömde att Tommy, alltså min bror, skulle var med i Idol - min tondöve lillebror, och inte nog med det han liksom gått vidare och skulle vara med i fredagsfinalerna. Hur knäppt är det? Undrar hur det kommer sig att man kan drömma så där helt knäppa saker, som på ett sätt skulle kunna hända.

Vädret har förövrigt varit underbart idag, 8 grader varmt. Men sen sen jag kom hem från IKSU strax efter halv nio så kom värsta snöilet, det bara vräkte ner - skumt!

Jag kämpar på med mina linser och Louise snart kan jag nog prata med Jocke utan att såga linser helt och hållet!!

Dagens citat: se rubriken.


Kommentarer
Postat av: Louise

Bra jobbat med linserna, Malin!

2009-03-18 @ 06:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0