Jakten på den moderna hjältesagan

Chip!
Vi i basgrupp 5 letar med ljus och lykta efter en modern hjältesaga, eller åtminstone en bra förklarning på vad som menas med "modern hjältesaga". Men det verkar som om vi får kämpa vidare ensamma för jag har skrivit ett mail till hon läraren som vill att vi ska läsa en modern hjältesaga men hon behagar ju inte svara - så vi famlar i mörker! Vi har till och med testat att googla det, men det hjälpte inte.

Jag tänker inte nämna den fjärde och sista deltävlingen i melodifestivalen, pinsamt Sverige! Hur kunde Sarah Dawn Finer inte gå vidare?? Till och med jag röstade ju på henne! Jaja lite kanske jag var tvungen att nämna den.

Jag har multitaskat idag, bakade tre sorters kakor och lagade mat nästan samtidigt! How good am I?!

Dagens citat: "Ross looks like the kind of guy who would marry a woman on the verge of becoming a lesbian and then push her over the edge" (eller något liknande i alla fall) Joey Vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0