Målgesten skagenröra!

Hej!
Är hemma i Byske i ett par dagar. Igår var det fotbollsträning och jag hade gett tjejerna en liten uppgift  - att träna på målgesten! Sist jag var hemma och tränade kom jag och Anna på  den brilianta idén att göra Sallys charad av skagenröra till vår målgest, det gick väl så där....många av tjejerna i laget var inte riktigt med på noterna så de fick läxa tills nästa gång någon av oss skulle träna vilket alltså var igår. Tyvärr måste jag säga att det bara verkar vara Annika som gjort sin läxa, så det blir bakläxa.

Och nästa gång blir det prov! Så se till att vara väl förberedda!!

Ska nog snart gå och väcka Tommy, klockan är faktiskt 10, oc då är det dags att stiga upp!

Dagens citat: "Vad är jag nu Eva? Kolla på benen och fötterna så förstår du!" Sally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0