Men hallå vad hände??!!!

Nej så här besviken har jag då inte varit på länge!!!! Hur kunde Malena Ernman vinna?? Det som såg så bra ut efter jurygruppernas röster!!

Jag ser ingen annan utväg än att bojkotta Eurovision i år, tråkigt men sant! Jag som till och med röstade på Alcazar!

Jag förstår det bara inte...liksom kan någon förklara hur man tänker om man skickar det där, det är ju som att vi inte vill vinna. (Hoppas bara inte hon går och vinner nu, då kommer jag att få äta upp det här!)

Nej usch, det här var verkligen inte som jag ville ha det, blev det Caroline af Ugglas på andraplats dessutom. Det som fanns så många bra låtar att välja mellan - skandal!

Det mest positiva med kvällen blev då alltså Soran Ismail, det var ju synd!

Har precis fått tillåtelse av Issa att vara sur, så då tänker jag vara det! Och så måste jag nog tröstäta något!

Dagens citat: "I don't, I don't understand... how this happened!" (Ross Vänner)

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag röstade också på Alcazar, men vad hjälpte det!? =(



/L

2009-03-15 @ 21:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0