Timmar hit och dit

Japp, jag lyckades med uppdraget att få med Anna ut, tyvärr måste jag väl erkänna att det inte resulterade i någon höjdarkväll... kallt köande i 30 minuter för att ta ut pengar och komma in, sen undrar jag om DJ:n kanske hälsat på lite väl ofta i baren för musiken var inge vidare.
Bussen hem var sen redan innan den kom till Vasaplan och där tjänade den ju inte in tid om jag säger så...

Så när vi kom hem var klockan nästan två egentligen men eftersom det skulle ställas om så var hon ju helt plötsligt tre och vi kom väl inte i säng förrän vid halv fyra...

Bättre lycka nästa gång!

På tisdag får vi finfrämmande - Issa kommer på besök!
För er som undrar vad som krävs för att få titulera sig som "finfrämmande" så kan jag meddela att allt man behöver göra är att flytta långt bort.
Tänk efter noga innan ni flyttar, hur åtråvärd är titeln "finfrämmande"?... själv skulle jag hellre vara vanligt fulfrämmande bara ett liten hint...

GRATTIS till Helena Johnsson som vann den totala världscupen idag!!

Dagens citat: "Rocka röver an dom!" (Sally) Har varit på step muskel - ROCK idag!! Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0