Veckan som gått

Tro det eller ej men jag har varit på skolan alla dagar utom tisdag den här veckan! Det är nog något slags rekord!
Vidare så har jag, med milt våld tryckt in linser i ögona varje dag också!

Och här kommer en till otrolig händelse från veckan som gått, Berit var typ nöjd med mig idag! Om jag ska vara ärlig så var jag det också... men det är inte lika ovanligt! Jag pratade nämligen bondska i vår lilla teater idag och det uppskattades. En tjej som jag går med sa till och med att hon älskade min dialekt! Sen har vi också börjat funder, i min basgrupp, om vi inte skulle ta och bli manusförfattare för det är vi riktigt vassa på... om jag får säga det själv, och det får jag eftersom det är min blogg.

Final i helgen, och hur ska det gå tro? Själv lägger jag min röst på Alcazar eller Sarah Dawn Finer, men jag är rädd för EMD, Måns och totalt livrädd för fröken Ernman, inte för att direkt tror att den kommer att vinna men det vore ju bara katastrof om den gjorde det!

Dagens citat: "Jag tror icke de ä sant, men att Karl Orsa kanske del slut had bleve för tung för jorn å bära" (Johan Ormens väg på hälleberget) En av mina repilker från dagens lilla pjäs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0