jag ligger efter i planeringen!

Som vanligt när det drar ihop sig till sommarlov dräller det av uppgifter som ska in före lovet. I helgen hade jag planerat att skriva en samtalsanalys, den ska vara 1200-1300 ord, jag har väl skrivit en si så där 430 ord och nu vet jag inte vad mer jag ska skriva. Till råda på eländet så förstår jag inte riktigt instruktionerna... eller det gör jag ju men de går liksom inte ihop, för det står att man ska hänvisa till kurslitteraturen, men kurslitteraturen handlar knappt om det som jag skriver om så ja...inte vet jag det blir väl till att fibbla lite med sanningen, som vanligt. Och i morgon måste jag verkligen göra färdigt den där dumma analysen.

Jag är i Byske i helgen, och idag gjorde jag och mina föräldrar årets hittills mest ovärda stadsresa, vi körde till stan, de gick på två bilaffärer och sen åkte vi hem, på den enda bilaffären pratade de inte ens med en försäljare... men jag fick köra och det var ju kul eftersom det inte blir så ofta nu för tiden...

Och vet ni vad, idag har jag också hälsat på en kusi som jag nog inte har hälsat på sen någon gång på 90-talet. Ann-Katrin, de hade 8 supersöta hundvalpar och man blir ju kär i varenda en!

Det var nog allt av värde idag... ser inte fram emot morgondagen då jag som sagt måste göra klart samtalsanalysen. Eller förresten jag har ju fått mitt sommmarschema också... ser ut som om jag får flytta in på Konsum! Från det att jag börjar jobba, onsdagen före midsommar, så har jag nio helt lediga dagar till det att semesterperioderna är slut! Suck och stsön...men det blir bra med pengar och säg den som inte behöver peniga! Och så har jag sett en tuika på indiska som jag vill ha...men den kostar 400 men nu kanske jag kommer att förtjana den man vet aldrig!

Dagens citat: "Jamen ställ frågorna så vi kan svara på dom då!" (Claes Malmberg i Time out) Att beropå den missmatchade kurslitteraturen.

Kommentarer
Postat av: Louise

Köp tunikan! Såklart! =)



Och klaga inte över sommarschemat, jag har fått mitt också och jobbar värdelösa pass och få timmar. =(



/L

2009-05-24 @ 21:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0