Status på tvättkarma:

oförändrad!
Inte hjälpte det med ny tvättkorg... den hade två handtag när vi köpte in den (den nya tvättkorgen alltså) nu mer har den bara ett.  Och idag centrifugerade inte den lilla maiskinen riktigt som den skulle, den gjorde lite som den ville ibland cetrifugerade den och ibland inte...

Nu smäller det snart Eurovision Song Contest, och trots att jag skäms och hoppas att jag aldrig ska behöva skriva dessa ord igen så måste jag bara få säga GO NORGE!!

Och så är jag nu mera kär i Mustafa "Musse" Mohamed, vilken superhärlig kille det verkar vara, såg honom hos Babben. Nu blir jag väl tvungen att se 3000 m hinder till sommarn! Typiskt, men vad gör man inte för sina nära och kära....

Jag vet att jag sa att jag skulle bojkotta ESC men det var ju innan jag hörde Norge eller Azerbadijans bidrag så nu ska jag alltså koncentrera mig på  kvällens stora evenemang!

Dagens citat: "Rocka röven av dom!" (Sally)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0