Välkommen Roger!

Då hälsar vi alltså Routern Roger välkommen in i spelet! Jajjemensan! Pappa löste problemet (som vi fortfarande inte riktigt vet vad det bestod i) och detta utan support från Tohms the expert eftersom han råkar vara i England för tillfället. Och till pappas fördel måste jag säga att humöret bara pendlande mellan irriterat och mer irriterat men nådde aldrig flyförbannat stadiet.

Nu mixtrar mamma med Walter så förhoppningsvis löser sig alla våra problem!

Dessutom har vi införskaffat en ny tvättkorg och med den hoppas vi att vår dåliga tvättkarma ska ge vika, det finns väl ingen riktigt bra förklarning till varför vi hoppas på det förutom att vi verkligen vill att det ska vara så.

Har hittat en ny blogg för er i släkten Lundmark som är intresserade (ja för er andra också men ni kanske inte känner henne) lillFrida har skaffat sig en stepinside.blogg.se. Ja hon är väl inte så jätteliten än, menhon är ju (tillsammans med bror min) yngst i kusinskaran på pappas sida så lite liten är hon ju i alla fall.

Dagens citat 1: " Had ja veta att vi skull bort då had ja int tage negligén" (Pappa, och just for the record så tror jag inte att han äger någon negligé)

Dagens citat 2: "Nu tycker jag att du kastar glas och sitter i stenhus" (Mamma, eh ja ni har rätt jag är stolt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0