Yra, cheesecake och hipp,hipp

Chip!
Idag drog brännbollsyran igång här i stan, var där en sväng och kollade när Annas klass spelade... vilka sygga outfits! (Antar att det kommer bilder på Annas blogg! anna0915.blogg.se) Och jag måste då säga att de har haft tur med vädret, det har varit helt ok idag... lite dis för solen men inte så mycket att man inte borde ha tagit lite solskyddsfaktor om man tänkt vara ute hela dagen... eller vad säger du Anna?? Eller ska jag kalla dig red-head?

Hade grillpartty (observera de två t:na i uttalet) hos Louise och Jocke, deltagande var jag, Anna, Louise och Jocke! Vilket toppengäng va? Och vilken lyckad måltid...mums! Och efterrätten var great too, cheesecake - det blir inte mycket bättre!!

Och så har jag nu sett mitt första avsnitt av Hipp, Hipp och jag måste ju säga att det var riktigt roligt ... men nästa gång blir det Sally mina vänner!

Håller som bäst på med att skriva en teater tillsammans med resten av medelemmarna i grupp 3, igår hade vi väldigt kul när vi skrev dialogen.. kanske lite väl kul eftersom vi fick lov att ändra lite idag då det inte kändes riktigt rätt att säga "Yo bitches and hos" eller att prata om en pinna i en viss kroppsdel, det ska ju i alla fall betygsättas. Men pjäsen känns fortfarande kul så det blir nog succé tror jag!!

Nej nu är det gocke däri nickers, jag och Anna ska upp på IKSU i morgonbitti... tidigt är tanken eftersom det ska bli typ 30 grader varmt och sol och då vill vi vara ute resten av dagen.

Enligt min plan ska jag också skriva en processbok i helgen men som det ser ut nu så kommer inte planen att fungera, men det löser sig .... eh tror jag.

Dagens citat 1: "När hände detta?!" (Johan Glans) Vart kom sommaren ifrån?
Dagens citat 2: "Mannen: - Är den här stolen ledig?
                              Kvinnan: - Ja och om du sätter dig blir den här också det." Roger på Rix Morgonzoo, de läste ett gäng med smarta svar på mindre lyckade raggningsrepliker, väldigt kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0