Alla vi som hatar VFU-rapporter klappar nu!

Jag blir tokig! (Och jo pappa jag kan bli det för jag är inte redan det!)

Vad är det för snille som har skrivit ihop instruktionerna till den här VFU-uppgiften?? den är ju totalt kass, inte sammanhängade för fem öre! Skriv lite om det här och lite om det där och så kopplar du det till kurslitteraturen - som för övrigt inte har med något att göra!

Nej, tänk vad underbar om man bara behövde koncentrera sig på praktiken det vore ju som en dröm! Men nej samtidigt som man är nervös inför allt vad praktik innebär ska man skriva ihop en äkta skittext som handlar om allt mellan himmel och jord.

Nu är det bara en vecka kvar på praktiken (efter  imrogon förstås, men jag har bara en kort lektion imorrn), shit vad tiden går fort! Efter prkatiken är det ju typ december! Och jag har bara köpt två julklappar .iihhi!! Förhoppningsvis kommer jag och Anna en bit på väg i helgen - de kan vi ju hålla tummarna för allihopa!

Dagens citat: "Jag lägger av, jag slutar..." (Lasse Grankvist, radiosporten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0