Det sjukaste jag sett - ever!

Jag borde sova men jag bara måste berätta om den dokumentär som jag såg, den hette något istil med "världens mest hatade familj", och jag måste ju säga att det jag håller med resten av världen den familjen var helt koko. Och jag menar verkligen helt blåst!

Den här familjen var typ "religiösa" men det tar emot att kalla dem det för det enda de egentligen gjorde var att tycka illa om alla andra och bra om sig själva. Alltså det var helt sjukt de demostrerade utanför begravningar för (är det rätt preposition?) solder som dött i Irak! De flesta av deras skyltar gick utpå att gud inte skulle gilla homosxuella, "fags" men de la in en hel del i uttrycket - alla som inte ingcik i kyrka var "fags" på ett eller annat sätt , jag säger det inge helt sjut!

De demonstrerade också utanför en affär som sålde svenska dammsugare eftersom en svensk präst fänglsats för hets mot folkgrupp när han pratade illa om homosexuella - är kopplingen långsökt eller vad?!

De "rejoiced" när folk dog i krig, blev överkörda eller fick cancer eftersom det var gud vilja! Jag menar får man verkligen säga så... är det "constitutional"???

Amerikaner som i vanliga fall är så fötjusta i sin armé, men inte den här familjen, fast det är klar de tyckte ju bara om varandra.

Det läskigaste var att se hur barnen demonstrerade fast de inte hade någon som helst aning om vad som stod på deras skyltar. Och när ett av barnen fick en pappmugg med någon vätska i kastad i huvudet under en demonstration undrade hans mamma hur någon kunde göra så mot ett barn? Va?! hon som säger åt andra föräldrar att det är br att deras barn dörr i än det ena än det andra - hur sjuk i huvudet kan man bli.

Jag vet inte om det är ett bevis på väl utför hjärntvätt eller ren och skär dumhet men hela "kyrkan" grundade sig på en gammal gubbe som var så totalt blåst att när reporten ställde en fråga om varför hans predikan mest handlade om gammla testementet svarade att reportern helt enkelt var för dum för att förstå ochatt det inte lönade sig att förklara för honom! Det verkade ju itne direkt som att det där sektöverhuvudet själv läst bibeln speciellt noggrant.

nej alltså det var helt sjukt!

Dagens citat: "You know it's a dysfunctional family when the one you like the best is a mass murderer." (Carol O'Connell Winter House)


Kommentarer
Postat av: Isabell

Har hört talas och sett lite om denna familj också. Dom är verkligen skrämmande dumma i huvudet. Hur kan det bli så jävla fel i huvet på folk?!

2009-11-11 @ 17:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0