Dröm sött vakna trött

Har ni någon gång drömt att ni var på gymmet? Och precis när man är som allrs tröttast så ringer väckarklockan? Jag drömde det igår, och när väckarklockan ringde ville jag absolut inte stiga upp, för jag tyckte ju att jag precis tränat och borde vara på väg mot vila - men icke! Nej det var bara att pallra sig upp och åka iväg till Kaplan.

Idag har jag däremot inte vairt på kaplan, idag har jag varit hemma och rättat uppsatser. Fortfarande är det väl en si så där 23-24 uppsatser orättade men jag har dem inte här hemma så det blir en hård sista dag på praktiken. Herre gud jag kan inte fatta att jag redan varit där i fyra veckor.

Nej nu ska jag ta en kvällsmacka och sen laddar jag för Glee och Criminal Minds. Tyvärr går de ju samtidigt så jag måste välja vad jag vill se nu och vad jag sparar till ett annat tillfälle. Tricky!

Dagens citat: "You fell asleep?!" (rachel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0