Julkoncert, New Moon och VFU-rapport

Så var praktiken slut och fort har det gått. Men när jag skulle till Umeå dågick det inte fort! Jag höll på att bli galen. Vi stannade vid varenda stopp, i varenda liten håla på väg till Umeå! Och jag som skulle på middag och  julkoncert. Men nej jag hann inte på middagen så det blev yoghurt och mackor till middag och sen julkoncert.

Sanna + Sonja + Shirley + Månsmåns = succé! Verkligen en jättebra koncert, och det visade sig att vi hade superbra platser också. Men tyvärr är jag och Anna som bekant inte superhaj på det här med kameror så någon sådan hade vi inte med oss.

I lördags fick vi besök av bror som är liten och Frida vi skulle se New Moon. Eftersom varken Tommy eller Frida är någon morgonmänniska så kom de inte förrän på eftermiddagen, vid kvart i fyra var de vid sjukhuset. Vi hade bokat biljetter till halvsex bion och vi var tvugna att hämta ut biljetterna klockan fem. Så jag fick åka in före alla andra för att hinna hämta ut biljetterna. Ännu en stressad bussresa, vi plockade upp folk på varenda stopp förutom typ församlingsgården! Men jag hann! Och tur var det väl det för sist vi skulle på bio gick det ju inte så jätebra, ett issöde till hade nog allvarligt skadat Tommy och Fridas förtroende för mig och Anna.

Så var det dagens bravader som i och för sig varit ganska begränsade eftersom jag har suttit hemma och knåpat på min VFU-rapport. Bra 600 kvar nu - håll igång!

Dagens citat: "Regenet det bara öser ner..."  fast jag önskar att jag kunde säga att det var "snön vräker ner tiddelipom, allt mer ju mer tiddelipom det snöar".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0