Praktik, party och prilleri

Chip!
Förra veckan var en hektisk vecka! Först och främst var det dags för VFU - alltid nervöst. men det gick bra... eller går borde jag kanske säga eftersom den fortfarande pågår. Har en gammal lärare som handledare, hade henne i religion (och jo Emma vi läste faktiskt 50p religion).

Sen var det 50-kalas i helgen som var. Hela familjen Lundgren var på övernattningsbesök - trevligt! Vi var till stan och bowlade. Jag var ju inte bäst men jag slog i alla fall Tommy och det känns ju alltid skönt. När jag tänker efter så tror jag till och med att jag vann den andra omgången så det får nog ändå betraktas som en lyckad insatts av mig!

Det blev också en hel del äta under kalasets gång. Furkost och lunch, det känns ju ganska naturligt. Sen efter bowlingen var det fika och efter fikat var det middag på stengården (mums!) och efter det, vid klockan tio var det tårta (mums!)

En sak som jag alltid (eller okej inte alltid bara sen jag slutade gilla att sova på golvet) har jag undrat hur det kan komma sig att så fort vi ska ha sovfrämmande är det jag som får ligga på golvet i Annas rum!? Det går precis lika bra att ligga på golvet i mitt rum, men är det någon som lyssnar när jag säger det? A clue: NO!

På det hela taget var det ett mycket trevligt kalas och det glädjer mig att säga att vi inte var den största och inte heller den mest högljudda familjen på stengården! Det var ett annat kalas där också och de slog oss! Inte heller på bowlingen stod vi ut för på banan bredvid oss var det en ung man i jeans, t-shirt och klänning.... jag tror att han hade solglasögon också.

Och så till prilleriet som det är mor och far som står för. De har resfeber men de vill inte erkänna det. Men jag ser ju vad jag ser!

Dagens citat: "Well then I guess I'm going to Yemen. I'm going to Yemen!" (Chandler) För folk som inte riktigt kan förstå att de faktiskt ska resa till andra sidan jorden!

Trevlig resa allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mitt rum är störst bäst ch vackrast, därför sover vi alltid hos mig!

2009-11-15 @ 13:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0