Stop, stop the madness!

Men herre gud! Vem har skruvat upp tempot på tiden??!! Nu har jag snart gjort hela min praktik och imorrn kommer Thaliandsresenärerna hem, och då har de varit borta i två veckor - två! Nej nu får någon (eventuellt Gud... eller så) ta och frysa tiden en aning!

jag måste säga att det ska bli väldigt tråkigt att lämna mina elever... som typ blivit mina eftersom Christin blev sjuk. De är så himla roliga, och det är ju faktiskt riktigt kul att vara lärare! Hade ju varit lite jobbigt om jag inte tyckte det med tanke på att det bara är ett och ett halvt år kvar på utbildningen.

Helgen i Umeå blev ju i alla fall väldigt lyckad(för bilder se anna0915.blogg.se)! Trevligt med storfrämmande också. Ni är välkomna tillbaka anytime! Synd bara att det inte var en INflyttningsfest... det hade varit roligare så här i efterhand.Då hade man ju fått ha kvar folket i lägenheten.

Jag avslutar väl med att önska Jocke lycka till på nya jobbet och Louise du är förstås välkommen till Älvans väg närhelst du önskar.

Dagens citat: "låt tiden stanna i denna stund, kom vi stannar den rusande tiden..." Peter Jöback Marias sång

P.S Rubriken är förstås ett citat av Pheobe D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0