I'm hooked on you I need a fix...

'You' i det här fallet är, tro det eller ej, apelsinjuice! Jag har bivit beroende av apelsinjuice! Vem hade trott det? Så är det i alla fall. Det började som en förkylningsförebyggande åtgärd (trots att Anna säger att det inte hjäper nämnvärt med c-vitamin) och nu är jag fast.

Jag har märkt att apelsinjuice botar det mästa! Till exempel om man har ätiti lite för mycket godis en kväll så kan man dricka ett glas juice - och vipps så känns det bättre! Speaking from experience, den här helgen har inte varit lyckad ur ett häsloperspektiv! Jag har ätit i princip oavbrutet och inte några nyttiga saker heller, vi behöver ju inte gå in på detaljer me om jag säger att det blev kladdkaka till lunch idag så förstår ni kanske på ett ungefär. Mitt enda besök p åIKSU var idagnär vi gick igenom för att komma snabbare till Skogis (ett café)! Och inte har jag hunnit allt skolarbete som jag hade tänkt heller!

Igår var i alla fall inte en helt värdelös dag. Jag, Anna, Louise och Jocke åkte på en liten turné. Vi började på Medi Market och det visade sig vara ett bra beslut för de bjöd på korv med bröd och dricka! Ka-ching!

Vidare sen till Strömpilen, där köpte jag ett par tights på H&M och brrrrrrr ett par gummistövlar på IcaMaxi! Sen gjorde jag misstaget att säga att jag ville att det skulle regna så att jag fick testköra mina nya stövlar - och ja det har väl regnat mer ller mindre hela dagen.

Igår kväll var det party på programmet, och jag måste ändå säga att det var rät lyckat. Bra musik!

Såg Parlamentet tidigare ikväll och nog kanske det är uttjatat men det har ju ändå sina roliga inslag det är ju bara så.

Dagens citat 1: "I'm hooked on you I need a fix I can't take it just one more hit I promise I can deal with it..." (Kelly Clarkson Addicted)

Dagens citat 2:"Jag är en dålig människa" (Sally)

Dagens citat 3: "Juice, poeple need juice!" (Ross)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0